Dyskusje na temat wszelakich praktyk duchowych - medytacji, pracy z energią, aurą, czakrami, itp.

Re: Kundalini nigdy dosc!

Post 22 kwi 2012, 14:58

Analizując swoje doświadczenie tylko je marnotrawisz. Gdy czujesz energię nie angażuj sie w ten proces, nie pomagaj jej, nie kieruj jej nigdzie, nie zastanawiaj się co to jest, skąd się wzieło. Mówiąc krótko nie włączaj logicznego umysłu. Niczego nie oczekuj. Obserwuj, ale nie interpretuj widzianego obrazu.
To co uznajecie za prawde stanowi wasze ograniczenie, dopiero gdy pozbędziecie się ograniczeń staniecie się wolni.
Avatar użytkownikaPlantator Mężczyzna
człowiek z nikąd
 
Imię: Jarek
Posty: 82
Dołączył(a): 03 wrz 2010, 18:26
Droga życia: 7
Typ: 9w1 - "Marzyciel"
Zodiak: strzelec, smok

Re: Kundalini nigdy dosc!

Post 23 kwi 2012, 07:04

Witaj Jarek!
Dobrze że tutaj podpowiadacie co powinno się robić (lub nie robić) w trakcie "procesu".
Ja jestem zupełnie zielona w tym temacie. O Kundalini usłyszałam pierwszy raz trzy miesiące temu, i od tej pory zaczęłam medytować.
Nie miałam znikąd pomocy, tylko wiadomości z internetu a medytacja kojarzyła mi się tylko z Jogą, a Joga z jakąś tam wschodnią gimnastyką :)
Doświadczenie mam nie wielkie, ale tyle co zdołałam zrozumieć, to że powinnam oczyszczać czakry.
Gdy zaczynam medytację, (wspomagając się mp3) energia pięknie daje się uziemić i prowadzić.
Natomiast w to co czuję (wirowanie, tiki w mięśniach, drżenia, dziwne ruchy wewnątrz ciała, kłucia, mrowienia itp.) ja nie ingeruję.

Są to dla mnie nowe, nieoczekiwane odczucia, :) , dla tego ciężko mi nie zwracać na "to" uwagi, więc tylko obserwuję... .
To my dajemy im władzę. Ich pożywieniem są nasze negatywne myśli, emocje, żądze, lęki. Demaskujcie ich, ale nie walczcie z nimi. Przebaczcie im, a potem przesyłajcie światło i miłość. Miłości nikt się nie oprze, bo nikt nie wynalazł broni przeciwko bezwarunkowej miłości.