Dyskusje na temat wszelakich praktyk duchowych - medytacji, pracy z energią, aurą, czakrami, itp.

Post 27 lut 2009, 22:19

Ja też nie wiem jak to dokładnie dziala, ale ciesze się , że takie coś jest;))
Avatar użytkownikaAileen Kobieta
 
Posty: 15
Dołączył(a): 05 sty 2009, 18:07
Droga życia: 8
Zodiak: Koziorożec

Post 06 mar 2009, 01:57

Til napisał(a):Dlatego właśnie pisałem parę postów wyżej o odczuwaniu aur inaczej, tak, żeby nie mylić tego z powidokami... ;)

Heh!;)-nauka zawsze sobie wszystko przetłumaczy po swojemu-to tak jak by lekarzowi opowiadać o przeżyciach śmierci klinicznej;)
Kimkolwiek będę,mogę być tylko sobą.
nadzieja84
http://popko.pl/
Avatar użytkownikanadzieja84 Kobieta
Wygrałam życie:)
 
Imię: nadzieja84
Posty: 95
Dołączył(a): 07 lut 2009, 16:25
Lokalizacja: Szczecin
Droga życia: 1
Typ: 2w1(idealistka)
Zodiak: byk

Post 06 mar 2009, 17:12

Ej, ja jestem studentem medycyny w połowie drogi do zostania lekarzem, a nie neguję i nie zamierzam negować przeżyć dotyczących śmierci klinicznej ;P
Co więcej, znam sporo osób z kręgów medycznych które też wierzą w to że rzeczywiście coś jest dalej...
Prawda jest taka, co potwierdza wiele osób ze środowisk medycznych (i militarnych itp.), że im częściej stykasz się ze śmiercią i umierającymi, tym bardziej zaczynasz wierzyć, że jednak coś w tym jest...
"Zgodnie z zasadami aerodynamiki trzmiel nie powinien latać,
ale trzmiel o tym nie wie, więc i tak lata."
"Cats are known to see within the dark. Yet, if you had sight like a cat, even for one day, would you really want to see what's in the dark?"
Avatar użytkownikaTil Mężczyzna
Poszukujący
 
Posty: 1614
Dołączył(a): 31 sty 2006, 02:56
Lokalizacja: Bolesławiec - Wawa
Droga życia: 11
Zodiak: tygrys

Post 10 mar 2009, 02:15

Til napisał(a):Ej, ja jestem studentem medycyny w połowie drogi do zostania lekarzem, a nie neguję i nie zamierzam negować przeżyć dotyczących śmierci klinicznej ;P