Para-nauka, odkrywane mechanizmy umysłu, Huna i podobne tematy.

Re: Chi /Qi

Post 01 lut 2014, 21:30

można wierzyć bez Boga ale w moc, siłę czy siebie

nie znam się za bardzo na racjonalizmie ale przecież racjonalizm nie wyklucza,że się zmieniasz a chcąc poznać siebie odkrywasz kolejne losy swojego życia i nie musisz być do końca życia tylko za rozumem

zresztą co ci po załozeniu,ze 90% ludzi w to nie wierzy czy wyśmiewa

mnie nie rozumie też pewnie około tyle procent ludzi i tego co osiągnęłam ze swoim zdrowiem
nie chodzi o przekonywanie innych zanim poznasz to coś
chcesz to poznać? to poznawaj, musisz komuś mówić? tłumaczyć się, nie?

jak to poznasz i będziesz w tym mocny, że już wiesz, że to także jest twoje możesz z tym robić dalej co chcesz, co zdecydujesz a jeśli szukasz mistrza czy nauczyciela to nie wiem ale ci, którzy się tym zajmują raczej często chyba w necie nie siedzą, może się reklamują jeśli uczą innych

gdyby nie taki czas w którym była osoba, która mnie leczyła i uczyła ,że była w internecie być może bym jej nigdy nie spotkała ale tak wyszło

szukaj poza forum, poprzez działaność gospodarczą, warsztaty, jakieś wydarzenia w tej tematyce, gazety...
by kiedyś zobaczyć tęczę w sobie:)
Avatar użytkownikaVioletHill
Fiolet i Biel we mnie już jest
 
Imię: VioletHill
Posty: 163
Dołączył(a): 24 gru 2012, 13:52

Re: Chi /Qi

Post 02 lut 2014, 08:42

Dopiero po tygodniu udało ci się stworzyć energetyczne kule???
JUŻ PO TYGODNIU, nie dopiero. Rewelacyjne osiągniecie. Z tym nawiązaniem kontaktu z dawnymi znajomymi, to też wspaniały efekt Duże brawa.

Jesteś racjonalistą? Też jestem, ale dziś już wiem, że nie wszystko można dotknąć.
Przez długi czas spotykały mnie "dziwne" rzeczy, w które absolutnie nie wierzyłam, mając jednocześnie absolutną pewność, że wszystko to jest prawdą.
Sprzeczność? Oczywiście, że tak. Ważne, że tego nie odrzuciłam, że nie wyparłam z pamięci.