Para-nauka, odkrywane mechanizmy umysłu, Huna i podobne tematy.

Telekineza

Post 14 maja 2011, 22:35

A więc jestem początkujący w telekinezie . Na początku 1 raz próbowałem przesunąć papierek ale się nie udało . Po 3 godzinach spróbowałem wiatraczka miał zasłoniętą buzie więc nie dmuchałem . Ułożyłem ręce jakieś 5 cm od wiatraczka i zaczełem myśleć i wyobrażać sobie fale z rąk do wiatraczka . Myśłałem tak "Kręć sie wiatraczku w lewą strone " wciągle to powtarzałem po 5 minutach wiatrak zaczął powoli bujać się na prawo i lewo a kiedy myślałem"stop" zatrzymywał się . Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy coś . Ale wierze w telekineze i jutro spróboje pokręcić wiatraczek .
ludwiczek98 Mężczyzna
Początkujący Telekineza
 
Imię: Sebastian
Posty: 20
Dołączył(a): 13 maja 2011, 21:40
Droga życia: 10
Typ: 7w6
Zodiak: Euro. Lew , Chinśki Tygrys

Re: Telekineza

Post 21 maja 2011, 00:17

Nie sądzę, aby z taką łatwością Ci się to udało. Próbowałeś wcześniej, oprócz tego papierka?
Avatar użytkownikakaku Kobieta
 
Imię: KAKU
Posty: 156
Dołączył(a): 22 kwi 2010, 19:11
Lokalizacja: Warszawa
Droga życia: 4
Typ: 4w5
Zodiak: BYK

Re: Telekineza

Post 21 maja 2011, 10:41

hej. Jesli moge zapytac…po co tobie telekineza?
Z moich doswiadczen w tym temacie:
1. to b. niebezpieczna "zabawa"
2. mega strata czasu (i energii)
3. to czyste ego
4. lepiej probowac pokochac ludzi :) to jest dopiero wyzwanie dla samego siebie!
5. sa rzeczy na tym swiecie, ktore nie sa przeznaczone dla istot ludzkich i lepiej dla nas wszystkich bedzie jezeli uszanujemy porzadek tego swiata :)

serdecznie pozdrawiam i zycze spokojnego weekendu

-
r
--
Radek
Avatar użytkownikaradek0 Mężczyzna
 
Imię: Radek
Posty: 134
Dołączył(a): 19 maja 2011, 15:42

Re: Telekineza

Post 22 maja 2011, 18:17

Ludwiczek po co załozyłeś drugi taki sam temat?
Too weird to live,
too rare to die.
Avatar użytkownikaJoe Black Mężczyzna
 
Posty: 562
Dołączył(a): 04 sty 2010, 02:28
Typ: 4w5
Zodiak: Ryby

Re: Telekineza

Post 17 mar 2013, 16:27