OBE, pionierzy świata astralnego i ich odkrycia, techniki eksploracji Astralu i nasze przeżycia.

Post 12 mar 2008, 01:03

Ja osobiście mimo że jestem początkujący jeśli o OoBE chodzi, a LD zdarza mi się tylko spontanicznie, bo nie rozwijam się w tym kierunku, doszedłem do wniosku podobnego jak ssilvia, o ile dobrze zrozumiałem wypowiedź.
Mianowicie uważam, że sny tak na prawdę odbywają się w swoistej 'dziedzinie snu' astralu. Nie jest to astral per se, przynajmniej nie taki o jakim mówi większość podróżników astralnych. Jest to jakby osobna, wydzielona część (albo części?) w których istnieją 'światy' snów... Działają tam przynajmniej inne prawa niż w astralu (astralu nie da się tak kształtować własną wolą jak snu), niemniej mam wrażenie że i tak jest to jakaś integralna jego część...

Piszę że część albo części, bo nie wiem, czy każdy ma własną dziedzinę snu, czy kilka osób może mieć ją wspólną, albo istnieje tylko jedna dziedzina śnienia, w której śnią wszyscy? Nie wiem czy dwie osoby mające LD mogą się tam spotkać pozostając świadome? Cóż, czy jedna, czy wiele takich dziedzin, raczej nie zmienia to ich natury i jest zagadnieniem czysto teoretycznym...
"Zgodnie z zasadami aerodynamiki trzmiel nie powinien latać,
ale trzmiel o tym nie wie, więc i tak lata."
"Cats are known to see within the dark. Yet, if you had sight like a cat, even for one day, would you really want to see what's in the dark?"
Avatar użytkownikaTil Mężczyzna
Poszukujący
 
Posty: 1614
Dołączył(a): 31 sty 2006, 02:56
Lokalizacja: Bolesławiec - Wawa
Droga życia: 11
Zodiak: tygrys

Post 12 mar 2008, 01:32

Ssilvia napisał(a):Zaczynając jednak od zwykłego snu, jeżeli założymy że wówczas również jesteśmy po za ciałem (a były już tutaj takie opinnie i mi osobiście też się wydaje że tak jest) to również jest tak w przypadku LD.

Wg mnie jest troszke inaczej co postaram sie jakos wytlumaczyc ;)