Nauki, pisma, przekazy Mistrzów, wiedza tajemna i drogi odkrywania Świadomości.

Jestem początkujący

Post 13 maja 2011, 21:52

Nie dawajcie mi żadnych ostrzeżeń że nie tu wpisałem temat itp . Jestem tu 1 raz i jeszcze się nie połapałem . Chciałbym zacząć przygodę z telepatią . Mam 12 lat . To chyba nie robi różnicy . Dziś próbowałem przesunąć papierek . Narysowałem na pomarańczowej kartce linie położyłem na to biały papierek i próbowałem coś zdziałać . Lecz niestety nic nie wyszło . Nie wiem czemu ale nie moge się skupić wciągle przeszkadza mi oddychanie . Po 2 minutach otwieram oczy i już koniec . Pomóżcie mi z tym . Zadam wam kilka pytań :
Co mam mówić w myślach do siebie aby przesunąć papierek ? ja mówie do siebie wieże że telepatia istnieje wyobrażam sobie ten papierek i wyobrażam sobie jak on sie przesuwa .
Czy mam mieć zamknięte oczy ? Czy otwarte ?
Czy za 1 razem mi się uda ?
Jaką pozycję mam przyjąć najlepiej ?
Jak poćwiczyć tą telepatie ? Joga coś działa ?
ludwiczek98 Mężczyzna
Początkujący Telekineza
 
Imię: Sebastian
Posty: 20
Dołączył(a): 13 maja 2011, 21:40
Droga życia: 10
Typ: 7w6
Zodiak: Euro. Lew , Chinśki Tygrys

Re: Jestem początkujący

Post 13 maja 2011, 22:06

Moim zdaniem niewłaściwie podchodzisz do sprawy. Zanim zaczniesz sztuczki, powinieneś opanować umysł, co jest absolutną podstawą. Oddech nie może być elementem odciągającym uwagę, przeciwnie: powinien pomagać utrzymać obecność. Myśli są tu zbędne - przekonanie ego podczas wykonywania nowej czynności przy małym stopniu "wtajemniczenia" graniczy z cudem. Masz wiedzieć, że się da, wkleić to do swojej podświadomości. Wtedy pozycja będzie bez znaczenia, wystarczą świadomość i ćwiczenia.
PS Istotnie, wiek nie czyni różnicy - liczą się jednak doświadczenie oraz stopień kontaktu z Rdzeniem.
Jesteśmy tacy sami, myślimy tak samo - mówimy tylko to w innych językach.
http://chomikuj.pl/aver37
Avatar użytkownikaAver
 
Posty: 141
Dołączył(a): 29 mar 2011, 14:53

Re: Jestem początkujący