Zjawisko snu, świadomego i tego zwykłego. Techniki oneironautyczne, opisy Waszych snów.

Interpretacja snu o koledze...

Post 26 gru 2011, 17:31

Witam.
Nie mam doświadczenia w pisaniu na forum ale szukam odpowiedzi i liczę na szczere odpowiedzi.

Od września chodzę do nowej szkoły.
Już pierwszego dnia rzucił mi się w oczy pewien chłopak z klasy.
Był inny od reszty ale coś mnie do niego ciągnęło.
Po kilku dniach udało się nam nawiązać rozmowę i polubiliśmy się.
Nigdy wcześniej nie czułam czegoś takiego do mężczyzny.
Przy okazji - mam faceta i to co było miedzy mną a kolegą miało zupełnie inny wymiar niż flirt.
Któregoś wieczoru dowiedziałam się że jest gejem.
Do tej pory jesteśmy ze sobą blisko ale rzecz jasna ze względu na moją płeć, jego orientacje i moja miłość do mojego chłopaka nigdy do niczego nie doszło.

Dzisiejszej nocy miałam jednak sen który bardzo mnie zdziwił.
Często mam dziwne sny ale Ten chłopak śnił mi się już drugi raz.
Mój dzisiejszy sen wyglądał następująco:

Bolał mnie brzuch...więc mimo że lekcje zaczynały się za ponad godzinę poszłam do szkoły bo wiedziałam że KOLEGA ma lekcje wcześniej. Miałam iść do pielęgniarki ( mimo że szkoła jest dla dorosłych i nie ma jej tam ). Siedziałam na takim pielęgniarskim łóżku z KOLEGA I jedna z naszych koleżanek. rozmawialiśmy i śmialiśmy się.Dodam że koleżanka i ja wyglądałyśmy jak zawsze natomiast KOLEGA miał dziwnie ścięte i wyprostowane włosy. w pewnym momencie ja i kolega zaczęliśmy kierować się do drzwi...Wtedy on przycisnął mnie do nich i zaczął całować bardzo namiętnie. Przerwał po chwili mówiąc "teraz to na pewno nie jestem gejem" i znów zaczął mnie całować. Dodam że bardzo kocham swojego chłopaka i nie w głowie mi romanse..Bardzo bym chciała wiedzieć co ten sen oznaczał.
Proszę o szczere odpowiedzi.
maria888
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 gru 2011, 17:04
Zodiak: ryby
To jest zupełnie normalny sen, nie ma czym się martwić.