Dyskusje na temat wszelakich praktyk duchowych - medytacji, pracy z energią, aurą, czakrami, itp.
Hej, jestem w zasadzie nowa w temacie czakr i tym podobnych rzeczy. Zaczęłam ostatnio jakos więcej sie tym interesować, czytałam dużo o czakrach i przyznam, że zaczęło mnie to interesować, ponieważ zauwazyłam, że faktycznie moje zachowania, sposób myslenia i odczuwania świata pokrywa sie z tym jak wygląda stan moich czakr (zrobiłam test, nie wiem w jakim stopniu mogę w niego wierzyc, w każdym razie zaskoczyła mnie jego prawdziwość). Dostrzegłam, że czytając o czakrach i konsekwencjach ich zablokowania w ciele, czytam o swoich problemach z kontaktami międzyludzkimi, poczuciem własnego "Ja" i emocjonalnością.
Postanowiłam popracowac nad doprowadzeniem chociaż cześci zablokowanych (u mnie poważnie) czakr, jednak jako początkujący laik w tym temacie nie potrafię za nic uświadomoć sobie tego, jak taka ja mogę kierować swoja wewnętrzna energią poprzez oddech, myśli czy muzykę. Na codzień dużo analizuje własne zachowania i stan ducha; słucham muzyki, oddycham, więc czym rózni sie taki oddech "otwierający" czakre od zwykłego oddychania? myśle, że skupienie gra tutaj dużą rolę. Jednak ja nie rozumiem na czym polega związek mojej wewnętrznej energii z odpowiednimi mantrami (tez nie rozumiem co znaczy np. mantra samogłosci "U"...) czy ułożeniem dłoni w odpowiedni sposób podczas medytacji nad czakrą...
To wszystko jest dla mnie niepojęte, chociaż niby podświadomie wierzę, że mogłoby mi pomóc odblokowac się i otworzyc na świat. Jednak nie wiem, nie mam pojęcia jak zacząć...

Wiem, że taki wątek jest tutaj bezsensu, bo jednak na takie forum powinny przychodzic osoby, które maja juz jakies pojęcie, ale mimo to mam nadzieję na jakies wskazówki, pomoc itp.

Pozdrawiam wszystkich :)
myopia Kobieta
 
Posty: 3
Dołączył(a): 03 lis 2007, 01:56
Lokalizacja: ta mina?
Droga życia: 35
Typ: Włóczęga
Zodiak: koziorożec

Post 06 lis 2007, 00:24