Wszystko, co nas otacza - zdarzenia o globalnym zasięgu, konspiracje i podobne sprawy.
Cześć.

Kompletnie nie wiedziałam, gdzie zamieścić ten artykuł.

Chciałam się Was spytać, jak wygląda Wasza dieta? Ja ostatnio staram się zmienić swoje nawyki żywieniowe i życiowe i wszystko wygląda inaczej. Samo wszystko mi się układa, a nie czytam już o duchowości, tylko ją czuję i dzialam.

Moje 'borderline' [hehe], też o wiele słabsze jest. Znika mi depresja a pojawia się empatia do całego świata.

Nie jem mięsa. Staram się jeść więcej roślin [warzywa i owoce]. Będę brała omegę 3, kupię dzisiaj sobie kapsułki. Ale przede wszystkim nie mam teraz pracy ani szkoły, bo po prostu skończyłam ją, a pracy nie ma dla mnie w Polsce : ) A nie chcę pracować w pracy, w której byłoby mi nieprzyjemnie. Ostatnio chciałam pracować w wypożyczalni płyt video, ale oczywiście nie jestem studentką, więc nie mogę tam pracować... szkoda, że nie powiedzieli wcześniej, nim zrobiłam cv...

Poza tym powietrze i słońce i ruch. To jest przede wszystkim fajne. Nic takiego nie robię, ale czuję się inaczej.

Czuję się jakbym działała, a nie miała treści w głowie. Nienawidzę mieć w głowie treści.

Poza tym muszę też podjąć terapię psychologiczną. Nie wiem czy ona coś mi da, bo mam bardzo skrzywioną psychikę i jestem niedojrzała emocjonalnie. Ale mojemu duchowi pomaga bardzo dieta inna. No i słońce. Słońce jest najlepsze. Jeszcze kwasów nie stosowałam nigdy, a ryb jem mało, mam nadzieję, że to może jakoś pomoże mi, bo czytałam ostatnio artykuł, że dawali psychopatom w więzień kwasy omega 3 przez jakiś tam czas i im się budowa mózgu zmieniła : )

No i co do mięsa - jak uważacie, jakie macie poglądy na jedzenie mięsa? Czy nie powinno się go jeść? Czy też postrzegacie to jako zabijanie? Czytałam kiedyś też o tym... że to źle wpływa na ... wrażliwość? Hm...

A Wy jak się odżywiacie i jak to się ma do stanu Waszego ducha?
Avatar użytkownikalaurapyziak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 25 lis 2012, 00:13
Zodiak: waga