Przekazy od 'wyższych istot', WingMakers, kwestia roku 2012 i związane z tym tematy.
Witam,

Zacznę od tego że jestem nowa na tym forum i chciałabym Was przede wszystkim przywitać :)

Nigdy wcześniej nie słyszałam o channelingu, Plejadianach, postaciach astralnych itp itd , generalnie jestem zielona w tego typu tematach, znalazłam się tutaj i piszę do Was bo całkiem niespodziewanie spotkało mnie coś, co internet nazywa channelingiem (chyba że moja interpretacja jest zła).

Zwyczajnie nad ranem, o porze w której daleko mi do przebudzenia "coś" mnie obudziło i to co dalej się wydarzyło mogę nazwać jedynie przekazem. Doświadczyłam czegoś, co ze znanych mi pojęć każe mi nazwać to telepatią, otrzymałam jak gdyby odbywający się w moim umyśle przekaz złożony ze słów, które nimi do końca nie były, bo to co "słyszałam" nie było ani językiem ani dźwiękiem, ale treść przekazu była dla mnie jasna i zrozumiała, połączona z obrazami, jak gdyby filmem odtwarzanym w mojej głowie nie pochodzącym z zasobów mojej wyobraźni i po trosze wyświetlanym bez mojej zgody, przy tym całe doświadczenie odbywało się w mojej pełnej świadomości, po zakończeniu przekazu wstałam i obudziłam wszystkich domowników żeby im o tym opowiedzieć, choć "oni mówili mi" że nikt nie uwierzy w żadne moje słowo, a ja miałam tylko tą świadomość, że jeśli zaraz nie opowiem tego komukolwiek, to nic nie będę za chwilę pamiętała. No i tak się stało, z wydarzenia pamiętam tylko to, co zdążyłam powiedzieć bratu i mamie, cała reszta przepadła.

Czy zjawisko o którym chaotycznie piszę może być channelingiem?
Przekaz dotyczył tego co ma niby mieć miejsce na Ziemi po przemianach, nowych umiejętności, które posiądą ludzie...

Zaczęłam czytać, od kiedy przekaz się skończył mój umysł był mocno pobudzony i pragnął wiedzy na temat tego co się wydarzyło, do teraz jestem zagubiona w swoich doświadczeniach, ale widzę że są ludzie którzy coś na ten temat wiedzą, więc proszę Was o wprowadzenie w temat.
suunshine
 
Posty: 4