Wszystko inne dotyczące ezoteryki i spraw poruszanych w Przebudzeniu.
Witam
Na forum nie było mnie ok roku...z różnych powodów nie będę przytaczać i zanudzać...
Mam pytanko... mam problemy ze zdrowiem ale fizycznie i z diagnoz lekarskich nic nie wynika...wychodzi na to że jestem zdrowa:-)
Mam pewne objawy... nieustający od roku szum w głowie, zawroty głowy, tępe bóle głowy, zły stan emocjonalny...
Czy jest ktoś na tym forum - kto potrafi postawić diagnoze ale nie jak typowy lekarz... chodzi mi tu o moj stan duchowy...
Z góry przepraszam za pisanie "prostymi" słowami jestem amatorką..heh :-)
pozdrawiam wszystkich cieplutko:-))))
Avatar użytkownikakasandra Kobieta
 
Imię: kasandra
Posty: 17
Dołączył(a): 05 paź 2010, 10:22
Droga życia: 33
Zodiak: strzelec
:D ja już się do tego szumu w głowie przyzwyczaiłem (piski w uszach ma na przykład w tej chwili modulowane - narastają i cichną :) ) . Chyba tak już teraz będzie (oby nie było gorzej ) . ta karuzela na której siedzimy przyśpieszyła znacznie to i mdłości są i zawroty głowy .

Moja rada - zmień coś w życiu , poodcinaj niepotrzebne tak byś miała czas pospać dłużej i ogólnie zwolnić tempo życia . Skierować uwagę do wewnątrz . To zewnętrzne staje się mniej ważne . sen najlepszy lekarz.
easy russian
 
Nie przejmuj się.
Dolegliwości to tylko stan umysłu.
Czy w tej chwili coś Ci dolega, jak tak to to minie.
Dzięki temu, że czułaś się gorzej, poczujesz się lepiej.
Gdybyś zawsze czuła się perfekcyjnie, nie wiedziałabyś, co to dobre samopoczucie.
Poza tym, Ty jesteś zdrowa, to twojemu ciału coś dolega.
Na którymś z Twoich etapów, harmonia ciała i twojej świadomości się rozbiegają.
Ja nie mam problemów ze zdrowiem, więc i Ty możesz nie mieć.
Użyj energi myśli, to wielka moc.
Nic nie jest w stanie mnie zranić, jak i Ciebie.
To, że się źle czujesz, to tylko iluzja.
Piszesz zły stan emocjonalny. Nie jesteś stanem emocjonalnym. Stan emocjonalny, to stan umysłu.
Bądź ponad stan umysłu, obserwuj jak się zmienia.