OBE, pionierzy świata astralnego i ich odkrycia, techniki eksploracji Astralu i nasze przeżycia.

Jak osiągnąć pełne OOBE?

Post 28 lip 2009, 11:52

Witam, kilka miesięcy temu dowiedziałem się o eksterioryzacji. Zaciekawiło mnie to bardzo, więc postanowiłem zacząć to ćwiczyć. Skojarzyłem, że przed zapoznaniem się z tym tematem zdarzyły mi się wibracje, może ze 3 razy w życiu. Podczas tego stanu miałem najbardziej przerażające sny, mimo że nie śniły mi się koszmary to byly one tak realistyczne, że aż się bałem. Po rozpoczeciu praktyk miewałem wibracje już częściej, ok 10 razy od pół roku, ale niestety wszystkie nieświadomie. Najczęściej łapały mnie po tym jak przebudziłem się rano i znowu na krótko usypiałem, po czym budziłem się znowu, już z wibracjami. Ostatnio więc postanowiłem z nich skorzystać mimo że świadomie nie ćwiczę od 3 miesięcy. Czułem, że moje ciało fizyczne nie może się poruszyć, nie mogę otworzyć oczu, a w głowie potężny huk, który się co chwile nasila i gaśnie. Pierwsze co zrobiłem to położyłem dłonie na twarzy. I rzeczywiście czułem je. Potem postanowiłem wstać, co nie sprawiło mi większego problemu. Usiadłem na brzegu łóżka, a następnie próbowałem stanąć na nogach...i tu zaczęły się problemy. Nie mogłem ustać w pionie i odrazu przewróciłem się spowrotem na łóżko, tak jakby na czworaka. Położyłem się znowu i po chwili znów byłem w ciele, czułem to, ponieważ znów doznałem stanu wibracji. Nadal nie mogłem się ruszac ani otworzyć oczu, więc postanowiłem usnąć. Po przebudzeniu leżałem w takiej pozycji jak się uśpiłem wcześniej- na plecach, pod kołdrą, cały przykryty. Tak więc nie było możliwości, że lunatykowałem, bo wątpię czy przykryłbym, się tak dokładnie po powrocie do łóżka. Poza tym nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało. Wątpię też czy był to sen, bo byłem w pełni świadomy, kontrolowałem to co robiłem i czułem. Kolejnym moim problemem był brak obrazu i dźwięku. Czułem wszystko bardzo dokładnie, ale nic nie widziałem i nic nie słyszałem. Próbowale