- czyli MY. Przedstaw się, jeżeli jesteś nowym użytkownikiem. Nasze autobiografie, zainteresowania i wszystko inne.

Siemanko

Post 09 sty 2009, 15:30

Witam wszystkich ;)
Od jakiegoś czasu przeglądam to forum ale dopiero teraz postanowiłem się przywitać :) Ezoteryką tak na poważnie interesuję się od około 3 lat kiedy to zaczełem widzieć pranę ( energia życiowa która jest wszędzie, szczególnie pięknie prezentuje się w nocy, przez co sypiam w dzień :P ) oraz spontaniczne wyjścia z ciała. Od jakiegoś czasu myślałem o założeniu grupy która zajmowała by się ezoteryką m.in. oobe, widzeniem energii, tarotem, interpretacją snów oraz wymienianiem się doświadczeniami i analizowaniu różnych "dziwnych" stanów świadomości itp. Studiuję we wrocławiu więc jak bym tworzył taką grupę ( za kilka dni już będe wiedzieć na pewno :) ) to spotkania odbywały by sie właśnie tutaj. Oprócz ezoteryki interesuję się rysowaniem i może kiedyś uda mi się zrobić własną mange hyhy

Pozdrawiam :)
podłoga Mężczyzna

Post 09 sty 2009, 18:56

witaj podłogo napewno znajdziesz tu to czego szukasz :D a takie pytanie na boku co to jest prana?
Mazi131 Mężczyzna
M@zi

Imię: Mateusz
Droga życia: 8
Zodiak: wodnik

Post 09 sty 2009, 19:25

Za pewne wnioskując z opisu, chodzi o pranę vel chi vel ki vel manę vel pewnie ze sto innych jeszcze określeń vel energię. Tą która wypełnia wszystko i wszystkich i przepływa wszędzie ;)

A w ogóle, to witam ;)
"Zgodnie z zasadami aerodynamiki trzmiel nie powinien latać,
ale trzmiel o tym nie wie, więc i tak lata."
"Cats are known to see within the dark. Yet, if you had sight like a cat, even for one day, would you really want to see what's in the dark?"
Poszukujący

Droga życia: 11
Zodiak: tygrys

Post 15 sty 2009, 12:28

Witaj, to teraz powinienes miec ksywke 'Vel Podloga' ;)
Ona: Kocham Cie!!! A Ty mnie tez?
On: Tak, Ciebie TEZ.
xD
Avatar użytkownikaMeph Mężczyzna

Droga życia: 4
Zodiak: Waga, Bawół

Post 16 sty 2009, 14:22

Albo Vel mana ? :)
podłoga Mężczyzna