- czyli MY. Przedstaw się, jeżeli jesteś nowym użytkownikiem. Nasze autobiografie, zainteresowania i wszystko inne.

Witam uświadomionych :)

Post 13 maja 2008, 11:27

Mam na imię Jakub, jestem z Lukęcia. Od całkiem niedawna interesuję się rozwojem duchowym. Używam muzyki techno do medytacji. Jest to niezwykle skuteczny, ale niedoceniany sposób. Byłem sfrustrowany brakiem wolności! Przez zakazy kościoła czułem duchową niewolę. Musiałem zrezygnować z przyjaźni z zaślepionymi religią błądzącymi duszami. Ale to ich wina, że patrzyli na mnie krzywym wzrokiem i próbowali odwieść od prawdy.

A więc otworzyłem oczy i przypadkiem trafiłem na to forum. Jestem początkujący i jeszcze nie zapoznałem się z wieloma aspektami rozwoju duchowego. Prosiłbym o wsparcie i jakieś rady dotyczące mojej duchowości.
Borrus

Post 13 maja 2008, 19:33

Używam muzyki techno do medytacji.

:D czytałem o tym kiedyś ^^

Byłem sfrustrowany brakiem wolności! Przez zakazy kościoła czułem duchową niewolę. Musiałem zrezygnować z przyjaźni z zaślepionymi religią błądzącymi duszami. Ale to ich wina, że patrzyli na mnie krzywym wzrokiem i próbowali odwieść od prawdy.

... ;p niezły z Ciebie przyjaciel ;p

A więc otworzyłem oczy i przypadkiem trafiłem na to forum. Jestem początkujący i jeszcze nie zapoznałem się z wieloma aspektami rozwoju duchowego. Prosiłbym o wsparcie i jakieś rady dotyczące mojej duchowości.

Po pierwsze: znajdź przyjaciół(^^'). Po drugie: skąd wiesz, że będziesz się rozwijał, zamiast cofać?

A tak w ogóle to chyba "siema" ;p
"Tak! Wściekłość poza kontrolą! Dzika energia chaosu! Pożerająca wszystko na świecie!"
Avatar użytkownikaHellmaster Mężczyzna
Underworld King

Imię: Phibrizzo
Droga życia: 999

Post 13 maja 2008, 21:27

pytasz się o SWOJĄ duchowość - a skąd my mamy cokolwiek o niej wiedzieć :P sam to znajdź :P a tak w ogóle to chyba "siema" :P

No i Hellmaster... ach nic nieważne :)

/// EDIT