Dyskusje na temat wszelakich praktyk duchowych - medytacji, pracy z energią, aurą, czakrami, itp.
Witam :-)

Jestem nowy na forum. Rozwojem duchowym zajmuje sie tak od powiedzmy 2-3 miesięcy. Hmm napisałem rozwojem... Do tej pory to były tam jakieś zwykłe medytacje. Ot tak przed snem dla odprężenia i oderwania się od spraw dnia codziennego. Jednak, że coraz bardziej mnie to zaczęło ostatnio interesować, piszę uf post, na uf zacnym forum o nazwie, która mnie jakoś skłoniła do napisania właśnie tutaj :-) . Mianowicie, mam taką prośbę(jako że nowy jestem w tych sprawach, już się pewnie domyślacie, czego prośba będzie dotyczyła heh). Chciałbym przy waszej pomocy rozpocząć swój rozwój duchowy i tu pojawia się moja własnie prośba, o wskazanie drogi. Z góry zaznaczam że jestem w temacie dość zielony jeszcze, choć codziennie czytam coś nowego... jeżeli moglibyście pisać w jak najdokładniejszy sposób co powinno po czym następować, co powinienem odczuwać przede wszystkim, byłbym wielce zobowiązany :-) wszelkie ćwiczenia, książki, artykuły i inne traktaty mile widziane, choć bardziej liczyłbym na waszą pomoc, jako doświadczonych profesjonalistów :-) chętny więc jestem do nauki jak widzicie....





Pozdrowionka :-)
yaz


Ps. jako że temat jest dobrym myślę artykułem dla początkujących, którzy też pewnie nie wiedzą od czego zaczać, zostanie potraktowany jako tako poważnie :wink: i będzie rozwijany...
Ps2. a jak już rozwinę się w miarę wysoko, to każdemu kto mi pomoże stawiam piwo w astralu heheh o ile to możliwe :lol:
yaz Mężczyzna
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 sie 2007, 01:37
Lokalizacja: Gąsawy Plebańskie
Droga życia: 5
Zodiak: strzelec

Post 30 sie 2007, 11:17

drogi yaz, rozwój duchowy to spraw indywidualna, nie mogę Ci powiedzieć : dziś medytujesz jutro masz ld a pojutrze kurs reiki. Poczytaj, poprzeglądaj forum. Sam oceń co Ciebie interesuje. Nie ma jedynej słusznej drogi w rozwoju. Każdy pewnie poleci Ci to, co lubi robić najbardziej. :)
"We're jamming