Para-nauka, odkrywane mechanizmy umysłu, Huna i podobne tematy.

Czy to możliwe?

Post 01 sty 2013, 21:37

szukam odpowiedzi poniewaz mam problem za kazdy razem jak zrobie zdjecie zwierzciu ono w przeciagu tygodnia zdycha ,mam zakaz robienia zdjec i nawet sie troche boje juz
przypadek ? czasami dziwnie sie czuje wiedzac co wydarzy sie za jakis czas ale widze tylko te zle ,czasami wydaje mi sie ze to ja wszystko powoduje bo o tym mysle i to poprostu sie dzieje ,moze ktos moglby mi cos podsunac moze to ignorowac i zyc dalej troche w strachu czy moze probowac to zrozumiec ,co to wogole jest ?sorry ale jestem laikiem w tych sprawach
miowmiow
 
Posty: 1
Dołączył(a): 01 sty 2013, 21:20

Re: czy to mozliwe ?

Post 12 lut 2013, 19:24

Sądzę że pierwsze dwa razy, to był czysty przypadek. Potem ty, czy też otoczenie zaczęło wierzyć, że coś w tym jest. Pewnie teraz sami wywołujecie takie zdarzenia, bo głęboka wiara /tak, wiara- bo w to uwierzyliście/ wpływa na następne negatywne zdarzenia.
Widzisz same złe rzeczy. Jak? Jakie rzeczy?
Myślenie można zmienić, można się zaprogramować na DOBRO.
baska Kobieta
 
Imię: Barbara
Posty: 918
Dołączył(a): 07 lut 2013, 08:27
Droga życia: 7
Zodiak: koza, strzelec

Re: czy to mozliwe ?

Post 18 lut 2013, 18:11

Dlaczego nie popstrykasz zdjęć tak zwanym Iluminati, albo chociaż Tuskowi, czy tylko na zwierzęta to działa?
Oczywiście żartuje sobie,
Pozdrawiam
DANEKJESTJEDEN Mężczyzna
Gram każdy film
 
Imię: Adam
Posty: 79
Dołączył(a): 11 lut 2013, 15:18
Lokalizacja: woj. opolskie atak na poważnie to jestem wyłoniony z absolutu
Droga życia: 9
Typ: 5
Zodiak: Koziorozec

Re: czy to mozliwe ?

Post 19 lut 2013, 02:22

Wszyscy CZWORO jesteście głupi.
Ponieważ A.
miowmiow zaszepieanie kretynizmu jest tak żałosne, że brak na nie słów.

Ponieważ B.
Baśka, kretynizm praktykowany, nawet w drugą stronę też jest kretynizmem, tylko w drugą stronę.

Ponieważ C.
Bo odpowiedziałeś.

Ponieważ D.
Tego doświadczam klikając ten wątek.