Informacje o organizowanych zlotach, spotkaniach, kursach, warsztatach, targach ezoterycznych; dyskusje o doświadczeniach z nimi związanych; prywatne ogłoszenia użytkowników.
Uwaga: nie akceptujemy komercyjnych ogłoszeń. Więcej informacji w regulaminie działu.
Witam.
Nazywam się Michał i jestem studentem magisterskim Akademii Morskiej w Gdyni.

Zagłębiając się w wiedzę na temat rozwoju duchowego (buddyzm, hinduizm, huna, autohipnoza itp) otrzymałem od kolegi książkę czysto naukową ,bardzo jasno przedstawiającą badania i osiągnięcia z dziedziny fizyki kwantowej. Ukierunkowana była ona w odłam tej nauki dotyczący przeprowadzonych wielu badań na dużą skalę dotyczących obserwatora (świadomości) oraz wpływu ludzkich intencji na wszechświat.

Z tego źródła najbardziej przykuła moją uwagę kwestia że te same intencje kierowane przez większą ilość osób mają proporcjonalnie większą efektywność.

Wpadłem więc na pewien pomysł, a jako że jestem człowiekiem preferującym działanie zamiast zostawić go w swojej głowię chcę się z wami nim podzielić.

Zwracam się więc do wszystkich osób z trójmiasta lub okolic, praktykujących z czystymi intencjami medytację aktywną, wizualizacje lub cokolwiek w tym rodzaju aby przemyślały możliwość spotkania w jakimś terminie, określonym dopiero kiedy uzbieramy jakąś konkretną liczbę chętnych, w celu demokratycznego i anonimowego głosowania o najodpowiedniejszej intencji wspólnych medytacji a następnie praktyki medytacyjnej na wybrany temat. Oczywiście pozostawiam wolną wole w tym z jakim rodzajem medytacji czy wizualizacji ktoś będzie pracował. Ważne aby była ta sama intencja.

Takie spotkanie na pewno będzie miało też wiele pozytywnych skutków ubocznych jak poznanie osób o podobnych poglądach na świat, wymiana doświadczeń, wsparcie itp. Na pewno będzie to ciekawe i może idea się rozwinie, co umożliwi coraz większy wpływ na rzecz poprawy wibracji otaczającego nas regionu.