Wszystko inne dotyczące ezoteryki i spraw poruszanych w Przebudzeniu.
witam
zajmuję się chiromancja od kilku lat..od roku organizuje kursy aby przekazywać swoja wiedzę innym... :shock: ..ale każdego dnia.. przy oglądaniu każdej dłoni uczę się czegoś nowego.. i to najbardziej mnie pociąga w tej dziedzinie...a znaki pojawiające sie na dłoniach w erze wodnika bywają zaskakujące....a na waszych dłoniach jest coś co was zastanawia?
pozdrawiam
Violes Kobieta
masz moc .więc działaj
 
Imię: Wiola
Posty: 17
Dołączył(a): 29 wrz 2009, 10:45
Droga życia: 3
Zodiak: Waga-Smok
Witam

Jak działa chiromancja...? Tak samo jak zaglądanie do szklanki pełnej fusów...? Chodzi o to że linie na dłoniach są wywoływaczem treści pochodzących ze zbiorowej nieświadomości czy działa to zupełnie inaczej...?

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 30 wrz 2009, 10:25 przez Apollo, łącznie edytowano 1 raz
Misterium Christi
Avatar użytkownikaApollo Mężczyzna
 
Imię: Apollo
Posty: 397
Dołączył(a): 26 mar 2008, 16:19
Lokalizacja: Dublin, Irlandia
Droga życia: 8
Zodiak: Wodnik
No właśnie, jak to wszystko działa. To jest dosyć ciekawy temat i warto by było wiedzieć trochę więcej:)
I również pozdrawiam.
Zytus Mężczyzna
Look into my eyes
 
Imię: Kamil
Posty: 35
Dołączył(a): 14 cze 2009, 07:37
Lokalizacja: Elbląg
Droga życia: 1
Typ: 9w8
Zodiak: Bliźnięta, Wąż
jak działa...hmm..to jest odczyt znaków dla danej osoby... tak naprawde indywidualnie....i fakt... mogę stwierdzić że jest to swego rodzaju mapa-plan z podświadomości zbiorowej....szczerze mówiąc zaskoczyło mnie takie ujęcie tematu...ale.. tak....patrząc na znaki które pojawiają się na mojej dłoni i to jakie wizje-odczyty mam to fakt...zarówno znaki mnie ostrzegają jak i dają nadzieję.... :lol: Wiedźma
Violes Kobieta
masz moc .więc działaj
 
Imię: Wiola
Posty: 17
Dołączył(a): 29 wrz 2009, 10:45
Droga życia: 3
Zodiak: Waga-Smok
Witam