Metody relaksacyjne, wizualizacja, hipnoza, regresing i inne podobne zjawiska.

Bezsenność

Post 21 mar 2006, 19:29

Słyszałem że przewlekłe niewysypianie się może prowadzić do odmiennych stanów świadomości. Tylko o tym słyszałem. Nie mam doświadczenia. Jak sadzicie? Można to wykorzystywać w poszerzaniu świadomości, medytacji itp.?? Temat dziwny ale może właśnie dlatego warto o tym pogadać,

Pozdrawiam :-)
Prawdą jest Miłość. Wyrazem Miłości, Bycie Sobą.
GrzegorzL_Truth Mężczyzna
Light_Truth
 
Posty: 211
Dołączył(a): 10 gru 2005, 22:10
Lokalizacja: Wrocław
Droga życia: 7
Zodiak: strzelec

Post 21 mar 2006, 19:31

Po ok. 5 dniach niespania pojawiają się halucynacje. To tyle :P .
Od teraz w Strefie http://strefa51.webd.pl/forum/ .
Powód: http://forum.przebudzenie.net/viewtopic.php?t=687
Do tego moderacja zorientowana na jedyne słuszne poglądy, których broni nawet tolerując chamstwo o ile je propaguje. Pozdrawiam! :)
Avatar użytkownikaLuke_Nuke Mężczyzna
Kalif/Krzyżowiec/Reakcjonista
 
Imię: Łukasz
Posty: 490
Dołączył(a): 10 maja 2005, 16:12
Droga życia: 5
Typ: 2w1
Zodiak: Lew

Post 21 mar 2006, 20:08

Kiedy ja jestem niewyspany to potem zapadam odrazu w gleboki sen i lipa... Lubie jednak kiedy jestem lekko znurzony, jest wczesny wieczorek, zima, na zewnatrz zimno a w domku cieplo, wtedy kiedy lape komarka, takiego na godzinke, do tego cichutka muzyczka, to sa czasem genialne hipnogogi, sny, czasem nawet czuje falowanie i unoszenie sie ciala, jakbym wchodzil w trans.
Ona: Kocham Cie!!! A Ty mnie tez?
On: Tak, Ciebie TEZ.
xD
Avatar użytkownikaMeph Mężczyzna
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 06 gru 2005, 14:50
Droga życia: 4
Zodiak: Waga, Bawół

Post 21 mar 2006, 20:28

Bezsenni (muz. M. Musialski, sł. W. Byrski)

Jak to dobrze, że skończył się już
Ten podły dzień, co mi Cię zabrał
Ciężko było tak po prostu przyjść
I usłyszeć, że dla Ciebie umarłem
A teraz zamknij oczy swe
Dotknij tak jak tylko mnie

Nie bój się, to tylko sen
W sen nie trzeba wierzyć
Zobacz - teraz jestem tu