Zjawisko snu, świadomego i tego zwykłego. Techniki oneironautyczne, opisy Waszych snów.
Witam,
Chciałem poruszyć pewien temat odnośnie odczuć artystycznych we śnie. Jestem muzykiem, gram na fortepianie - muzyka z pogranicza jazzu i klasyki.
Tematyką zacząłem się interesować dosyć dawno temu kiedy podczas snu przyśniła mi się muzyka. Obudziłem się wtedy we śnie podczas grania na fortepianie. Śniła mi się najwspanialsza muzyka jaką kiedykolwiek słyszałem - przynajmniej tak mi się wtedy wydawało. Niestety nie zapamiętałem z tego nic:/
Po jakimś czasie ćwiczeń z LD miałem kilka snów z muzyką. Tym razem coś zapamiętałem. I myślę że to nie sa "złudzenia" że śnię dobrą muzykę.
Mam jednak duży problem. Kiedy już budzę się we śnie. Pierwsze o czym myślę to "Ok tylko nie myśl o tym że śnisz bo zaraz się obudzisz..." :) Potem wymyślam sobie fortepian, Carnige Hall i orkiestrę do mojej dyspozycji i nap... ile wejdzie w klawisze. Może zabrzmi to dość narcystycznie ale to co słyszę jest naprawdę niesamowite. Jednak zawsze podniecenie bierze górę i budzę się. Ostatnio staram robić się coś takiego - zapamiętać choć krótki fragment, wybudzić się i zapamiętać.
Pytania: Czy wy też macie takie doznania artystyczne i czego one dotyczą.
Jaki jest sposób żeby zapamiętać więcej z tego co mi się śni i nie kończyć tak szybko bo zawsze jak się w śnie podniecę to mam przedwczesne wybudzenie.;)

peace
Kometa Mężczyzna

Imię: Adam
Droga życia: 3

Post 24 gru 2008, 16:24

Mysle ze uswiadomienie sobie, ze to jednak to jest sen jest wskazane, wcale nie zniknie Ci tak szybko jak zwykly sen a masz wtedy wieksza kontrole nad jego przebiegiem :)

Po takich snach dobrze jest sobie je spisac, co robiles, co grales, jakie odczucia i emocje Ci towarzyszyly. Jak bedziesz sobie tak spisywal te sny to z czasem bedziesz ich pamietal coraz wiecej i bardziej szczegolowo.
Ona: Kocham Cie!!! A Ty mnie tez?
On: Tak, Ciebie TEZ.
xD
Avatar użytkownikaMeph Mężczyzna

Droga życia: 4
Zodiak: Waga, Bawół