1, 2
Więc jestem początkujący w tych klockach. Zacznę z góry..
Zacząłem rajcować się "świadomym śnieniem" naoglądałem się i wgl... ale przy 3 próbie powtarzania sobie "jestem świadomy, chcę mieć świadomy sen" zawsze przed spaniem, miałem dziwną "fazę"
Trwało to około 30 minut.. było w domu głośno, ale ja się odprężyłem i próbowałem się zrelaksować... powtarzając sobie osobiście... gdy czułem że prawie śnie.... to zaczęło mi wszystko wirować(wystraszyłem się) i szybko wstałem z łóżka jak ZOMBI! xD
Czym to może być spowodowane.. Z góry dzięki
Zacząłem rajcować się "świadomym śnieniem" naoglądałem się i wgl... ale przy 3 próbie powtarzania sobie "jestem świadomy, chcę mieć świadomy sen" zawsze przed spaniem, miałem dziwną "fazę"
Trwało to około 30 minut.. było w domu głośno, ale ja się odprężyłem i próbowałem się zrelaksować... powtarzając sobie osobiście... gdy czułem że prawie śnie.... to zaczęło mi wszystko wirować(wystraszyłem się) i szybko wstałem z łóżka jak ZOMBI! xD
Czym to może być spowodowane.. Z góry dzięki

-
fr0d094 Nowy!
- Imię: Damian
- Droga życia: 33
- Typ: Nie wiem
- Zodiak: Rak
zaczynałeś popadać w paraliż senny. jeśli chcesz wchodzić w sen z ciągłą świadomością musisz się do tego przyzwyczaić , moze to być na początku nie przyjemne , dla mnie też było , teraz uwielbiam ten stan
po zatym myślę
ze masz predyspozycje do metody wild jeśli doznałeś tego przy tak nieodpowiednich warunkach

ze masz predyspozycje do metody wild jeśli doznałeś tego przy tak nieodpowiednich warunkach

-
tryptOfan
''Dla śniącego-nic trudnego'' - Imię: Piotr
- Droga życia: 28
- Zodiak: waga
Najtrudniej jest przełamać lęk, jeśli go ogarniesz i dalej będziesz umiał się wprowadzać w te stany to gratulacje. 

Too weird to live,
too rare to die.
too rare to die.
-
Joe Black
- Typ: 4w5
- Zodiak: Ryby
właśnie mam ten lęk, ale myślę że wstane rano (jak się zrobi jasno) i wtedy spróbuję. Nie wiem dlaczego, ale nie boję się tak w dzień czy jak jest jasno... bo w dzień mumy nie chodzą!