Zjawisko snu, świadomego i tego zwykłego. Techniki oneironautyczne, opisy Waszych snów.

Co to było....?

Post 16 wrz 2008, 18:29

Witam.

Jestem początkujący w LD, staram sie o nie od pewnego czasu, ale nie o tym chciałem mówić.

Wczoraj zdarzyło mi się coś czego sam nie potrafię zaklasyfikować, więc proszę forumowiczów o radę.

Było po 22. Chciałem spróbować wejść do LD metodą WILD. Włączyłem sobie "Indukcję Świadomego Snu" Adama Bytofa. Przeszedłem przez nią pomyślnie z tym że przy końcu nagrania 20-minuta stało się coś następującego: serce zaczęło mi mocno i szybko bić(bardzo mocno), poczułem z tyłu głowy pulsujący ucisk. Utrzymywałem pełną świadomość przez cały czas. W pewnym momencie spostrzegłem dwie plamy po bokach, a następnie czarny, wirujący tunel do którego wpadłem. Uczucie było niesamowite, byłem strasznie podekscytowany. Było to piękne poprostu;) Na końcu tunelu wszystko było takie...jakieś... zamazane, nie widziałem NIC.

Mając nadzieję że to LD poprosiłem o wyostrzenie...Nic to nie dało, a całość zdawała się gdzieś uciekać, odchodzić... Chciałem to przedłuzyć i iść dalej,lecz nie powiodło mi się...

Całość trwała...no może 5 minut?

Co to mogło być ? ? ?
Little Dreamer Mężczyzna
 
Imię: Rafał
Posty: 6
Dołączył(a): 16 wrz 2008, 09:11
Droga życia: 4
Zodiak: Skorpion

Post 16 wrz 2008, 20:41

Myślę, że Cię wyciągało z ciała, jakiś zaczątek OOBE być może. Ale ja jestem tylko teoretykiem w tej dziedzinie. Poczytaj na forum o OOBE i może doznania będą się pokrywały.
"We're jamming
I wanna jam it with you,
We're jamming, jamming
And I hope you like jamming too"
Avatar użytkownikamorphia Kobieta
biszkopt
 
Posty: 664
Dołączył(a): 08 cze 2005, 16:41
Lokalizacja: Radom/Kraków
Droga życia: 4
Typ: 4w5
Zodiak: baran

Post 16 wrz 2008, 21:05

no właśnie dużo już czytałem i nic nie moge się dowiedzieć... :/

Albo to i tak nie zmienia faktu że było to wspaniałe uczucie i zdecyduje się to dziś powtórzyć;]
Little Dreamer Mężczyzna
 
Imię: Rafał
Posty: 6