OBE, pionierzy świata astralnego i ich odkrycia, techniki eksploracji Astralu i nasze przeżycia.
hey!

Jestem troche zielony jesli chodzi o podroze astralne, czyli oobe. Dopiero zaczynam swoja przygode i od razu mam natlok pytan dotyczacych tego zjawiska.
Prosze o pomoc doswiadczonych wyjadaczy oobe. Przez te swoje pytania, nie moge cwiczyc..strach uniemozliwia mi to.
Jestem po lekturze Traktat o Projekcji Astralnej ( ten, ktory ukazal sie na lamach magazynu, chyba pierwszy numer)
Staram sie postepowac wedlug napisanych tam zasad. Relaksuje sie, wyciszam, wchodze w stan transu, pracuje energia za pomova wdechow i oddechow aby poglebic swoj stan transu i.. na tym sie konczy.
W traktacie o projekcji astralnej mowa jest o czakrach. Napisane jest tam, ze nalezy je otwierac, aby energia mogla swobodnie przeplywac. Chetnie bym to robil jednka, powstrzymuje mnie od tego artykul: Twój rozwój duchowy jest bezpieczny? autora ArElendil. Przestrzegal tam o nie otwieraniu czakr, poniewaz moze to sie zle skonczyc. Twierdzil, iz niedomkniete czakry moga zbierac tzw smiecie energetyczne, mozemy slyszec, widziec jakies dziwne rzeczy. Opisywana byla technika polegajaca na tzw rozkrecaniu czakr, tlumaczac, ze sa to wiry energi. Szczerze powiedziawszy troche sie tego przestraszylem. Jednak Robert Bruce w swoim Traktacie o Projekcji Astralnej ani slowa nie pisal o rozkrecaniu czakr, ani o negatywnych skutkach otworzonych czakr.
Dlataego zwracam sie do Was doswiadczonych z tym zjawiskiem o pomoc. Otwierac czy rokrecac? Licze na odpowiedzi, bowiem jestem uziemiony, strach nie pozwalal mi na cwiczenia zwiazne z czakrami. Z gory wielkie dzieki.
pzdr!
Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą
Avatar użytkownikaBlue Mężczyzna
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22 lis 2006, 23:05
Lokalizacja: Sztokholm
Droga życia: 11
Typ: Włóczęga (4w5)
Zodiak: Waga