Poza granicami - luźne dyskusje na wszystkie sprawy niezwiązane z Przebudzeniem.

Sztuki walki

Post 24 lis 2010, 13:39

Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem, więc zakładam. W końcu nie samym sprawami duchowymi człowiek żyje :P
Interesujecie się sztukami walki? Trenujecie? Może dopiero się przymierzacie do treningów? Piszcie!
Ja trenuję muay thai już od prawie 2,5 roku. Fajna sprawa i na dodatek wzmacnia organizm, poprawia kondycję, refleks i w ogóle zdrowiej się człowiek czuje. A jak to mówią "w zdrowym ciele zdrowy duch" ;)
Ψ
Avatar użytkownikaScyer Mężczyzna
 
Imię: Mateusz
Posty: 17
Dołączył(a): 23 lis 2010, 17:37
Droga życia: 34

Re: Sztuki walki

Post 24 lis 2010, 13:56

Witam :) ciekawy temat, zacznę od tego, że sport jest jedną z płaszczyzn, w której mogę się prawdziwie wyrażać w tym wymiarze i odkąd pamiętam towarzyszy mi w obecnym wcieleniu :), bardzo lubię sporty kontaktowe, grałem 7 lat w piłkę ręczną, jednak sytuacja mojego klubu uniemożliwiła mi kontynuacje, chociaż dostałem propozycje dołączenia do szkoły SMS (szkoła mistrzostwa sportowego), jednak już wtedy czułem potrzebę zmiany dyscypliny chociaż kocham piłkę ręczną, jednak czułem, że osiągnąłem i rozwinąłem swoje możliwości w tej dziedzinie bardzo wysoko, postanowiłem zmienić tą sztukę, od zawsze pasjonował mnie rozwój i wyrażanie się w sztukach walki no i się zaczęło, najpierw wylądowałęm w sekcji kickboxingu,(2 lata temu), później miałem bardzo burzliwy okres w swoim życiu i miałem przerwę, później przeniosłem się do sekcji muay thai i tak jest do dzisiaj, teraz jadę na całego i jest pięknie :-) do tego trenuję na siłowni już kilka dobrych lat, biegam, zawsze chciałem jeszcze spróbować gimnastyki i akrobatyki :)
Don Juan Matus Mężczyzna
 
Posty: 239
Dołączył(a): 10 maja 2009, 11:03
Lokalizacja: Białystok

Re: Sztuki walki

Post 24 lis 2010, 17:12

O, tak! Akrobatyka! Fajna sprawa, ale nie zajmuję się nią specjalnie. Raczej okazyjnie, tzn. jak mam okazję to poćwiczę, nie to nie.