Zjawisko snu, świadomego i tego zwykłego. Techniki oneironautyczne, opisy Waszych snów.

Ankieta o snach

Post 28 lis 2010, 21:07

Witam!

Jestem studentką V roku psychologii. Rozpoczęłam właśnie badania do pracy magisterskiej i zastanawiam się czy może znalazłoby się kilku chętnych do wypełnienia internetowej ankiety, którą stworzyłam?

Jest ona oczywiście zupełnie anonimowa i obejmuje tematykę snów.

Serdecznie zapraszam: wbadanie.pl/ankieta/211956932/

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam
Magisterka

Re: Ankieta o snach

Post 28 lis 2010, 21:38

Dobra, wypełniłem :P Hmm, w międzyczasie poszukałem tego adresu w google i znalazło mi wiele wyników, a niektóre linki do tego badania były z 2009 roku :P Ile czasu to badanie robisz? :P
Avatar użytkownikaRay88 Mężczyzna

Imię: Łukasz
Droga życia: 1
Zodiak: Koziorożec

Post 28 lis 2010, 21:48

Co to znaczy "czy wierzysz w sny?" :D
Słońce gorące

Imię: Alicja
Droga życia: 11
Typ: 7w8
Zodiak: Byk, Koza

Post 28 lis 2010, 21:53

luth napisał(a):Co to znaczy "czy wierzysz w sny?" :D

Czy to znaczy,że nie masz snów,czy pytasz kogoś o sens snów?
Kocham_kochać_miłością bezwarunkową
Avatar użytkownikaMaylo Mężczyzna
co mi dał duch - cud ład i moc

Imię: Lech
Droga życia: 5
Zodiak: skorpion do bólu!!!

Post 28 lis 2010, 22:14

haha, tak, "czy wierzysz w sny" bylo zdecydowanie mocne ;)

Wogole nie wiem, czy tez tak macie, ale tam gdzie trzeba bylo odpowiedziec na pytania co wam sie sni i jak czesto, to w zasadzie na ponad polowe odpowiedzialam ze nigdy. Za to mam wiele innych wrazen, ktore wogole nie zostaly wspomniane.
Avatar użytkownikaJeżynna Kobieta
polska jezyna lesna

Typ: 4w5

Post 28 lis 2010, 22:16

Ja też tak miałam ! :) tzn ja zaznaczałam prawie wcale, bo tam czasem raz w rozpiętości kilku lat pamiętałam coś podobnego :D hahah. Ale nie skończyłam ankiety niestety bo mi się net wiechnął i uznałam, że nie dam rady tego zaznaczać od nowa :D to zbyt wymagające zajęcie <turla się>
Słońce gorące

Imię: Alicja
Droga życia: 11