- czyli MY. Przedstaw się, jeżeli jesteś nowym użytkownikiem. Nasze autobiografie, zainteresowania i wszystko inne.

Witam wszystkich!!!

Post 14 paź 2010, 23:54

O mnie: prawie 20 lat, studiuję biotechnologię z zamiarem zostania naukowcem. Dziecięca fascynacja Gwiezdnymi Wojnami przekształciła się w zainteresowanie tematem ezoteryki, magii, medytacji i systemów filozoficznych. Mam mało wiedzy teoretycznej, jeszcze mniej praktycznej, ale interesuję się jak najszybszym wchłonięciem wiedzy, jak największą ilością doświadczeń i dobrze by było to przeżyć i opisać (odzywa się dusza naukowca):) Poza tym chodzę do szkoły muzycznej, trenuję kung-fu (rekreacyjnie, bez oficjalnych stopni i zaliczania aplikacji). Lubię muzykę klasyczną, kapkę jazzu i ballad, filmy, gry komputerowe. Ogólniej w przyszłości chciałbym zrobić też coś pożytecznego dla świata. Wiec witam wszystkich i mam nadzieję miłej i owocnej "pracy" dla wszystkich na forum.
There is no emotion; there is peace.
There is no ignorance; there is knowledge.
There is no passion; there is serenity.
There is no death; there is the Force.
- The Jedi Code
Iston Mężczyzna

Re: Witam wszystkich!!!

Post 15 paź 2010, 00:03

Popros Anioła stróża, tak świadomie , powiedz, że chciałbyc pomagac, pracować, żeby twoje wcielenie w którym sie inkarnowałeś czy duszyczka mogli cos robic dla dobra. Jest wiele pracy i potrzeba chetnych duszyczek. :thumbright: Aniołowie ci powiedzą , pokażą, zaprowadzą. Tylko trzeba wyrazić wolę , chęc działania.

Też kiedyś chcialam zostać naukowcem, jednak nie zostałam. Zawsze miałam peęd do wiedzy i poczucie, że gromadzenie podstawowych praw z zakresu bilologii, chemii, fizyki, matematyki , geegrafii, szeroko pojętej techniki jest mi fo czegoś potrzebne, że ma jakiś cel. Być może jest jakiś Boski plan z tym związany. Tak sobie tłumaczę.

Witam Ciebie, rozgośc się!!!!!!!!!!!!! :lol:
Anonim

Post 15 paź 2010, 13:33

Witam serdecznie :)

Starter FM Group - Kup starter i rozpocznij biznes z FM Group!