Wszystko inne dotyczące ezoteryki i spraw poruszanych w Przebudzeniu.
Bardzo dziękuję. Nie znam się raczej na kwiatach, ale pałam wielkim uczuciem do paproci. Mam je w pokoju i podobno szczególnie intensywnie zbierają "zanieczyszczenia" energetyczne. Jedną z nich kupiłam w wielkim ogrodniczym markecie jako jedną z najbardziej zaniedbanych i przesuszonych tam roślin. Poczułam z nią szczególną więź, którą wciąż pielęgnujemy.
Dziś jest piękna i zdrowa, silnie reaguje na moje czułości i delikatne kąpiele jakie jej serwuję. Myślę, że kwiaty dobrze mnie rozumieją. Pobudziłam do życia nie jedną roślinę. Do jednej z nich, można powiedzieć - nie mojej, a współlokatorów, wystarczyło się jedynie uśmiechnąć i powiedzieć jaką piękną ją widzę w jej pełnej krasie. Podobno ten kwiat od miesięcy zachowywał ten sam marny stan i nagle zaczął rosnąć. Dziś stoi u mnie w pokoju jako jeden z moich pieszczoszków.

Woda źródlana, minerały, rośliny - ok. Dziękuję za pomoc. I czekam w prywatnej skrzynce ;)

Gorące wiązki promienne dla Ciebie.
Avatar użytkownikaolla Kobieta
 
Posty: 56
Dołączył(a): 03 lis 2010, 22:59
Zodiak: Skorpion
Oczywiście, że rośliny czują i rozumieją inne istoty ;) Udowodnił to nawet Backster, a szczegóły o jego badaniach można przeczytać choćby tutaj :) Polecam.

Jak się odnosimy do roślin z miłością i współczuciem to one rosną i się świetnie rozwijają nawet w niekorzystnych dla nich warunkach, a jak z nienawiścią to i w najlepszych będą powoli więdnąć. Potwierdziłem sobie to też moimi doświadczeniami z kwiatami, które miałem kiedyś w domu ;) Odnosiłem się do nich z szacunkiem i rosły "na oczach" :) Potem ze względu na brak czasu opiekowania się nimi oddałem je zaufanej sąsiadce i tam dalej się rozwijają :)
Avatar użytkownikaRay88 Mężczyzna
 
Imię: Łukasz
Posty: 145
Dołączył(a): 17 paź 2010, 21:11
Lokalizacja: Włocławek
Droga życia: 1
Zodiak: Koziorożec