Twórczość własna użytkowników oraz dyskusje związane z innymi źródłami wiedzy. Przeczytałeś ciekawą książkę? Znalazłeś wartościową stronę www? Podziel się wrażeniami w tym dziale.
Ostatnio zastanawiałem się dlaczego, jedynym sposobem na wolność jest Rewolucja. Każdy w życiu zrobił coś źle, człowiek nie jest nie omylny tylko dlaczego, nie uczymy się na tych błędach? Dlaczego gdy chodzi o coś ważnego przestajemy słuchać siebie. I gdy człowiek próbuje wyrazić swoje myśli słyszy wypowiedź typu „Wypierdalaj…”.

Dlaczego Polacy są tak ksenofobicznym narodem? Uprzedzonym? Narodem ludzi którzy śmieją po prostu ze śmierci bo tak jest modnie? Czy może, z niewiedzy, ze strachu?

Niedawno słyszałem dość irytujący tekst tuż po katastrofie pod Smoleńskiem. Kolega idąc korytarzem krzyknął do mnie „Idziemy na zimnego Lecha?” lub inny tekst „Kaczka po Smoleńsku”.

Jestem uczniem szkoły i tego typu teksty właśnie słyszałem. „Dobrze mu tak, że się rozpierdolił kaczor”. Nie uważam tak, że dobrze. Już nawet nie pytałem czemu tak mówi bo, to przekracza jakieś granice. Dokąd Polskie społeczeństwo zmierza? że będzie od „Pieczonych kaczek” nazywać ofiary katastrof? A co jakby się Twoja mama „Rozpierdoliła pod Smoleńskiem”. Czy też byś tak mówił?

Nie piszę tego do konkretnej osoby bo wątpię że czyta tą stronę, lecz do ogółu ponieważ zastanawiam się czy aby na pewno żyje wśród ludzi? Zamiast inteligentnej krytyki ze strony ludzi, pada wiele obelg na takich właśnie ludzi.


Obrazek

Polskiemu społeczeństwo przydałaby się rewolucja lecz nie mówię tutaj o zbrojnej rewolucji, a umysłowej. Tylko od nas zależy jaki będzie ten kraj, a robi się coraz gorzej. Liczba samobójców z roku na rok rośnie. Żyjemy w czasach gdzie człowiek za nic ma człowieka, Dobrze wiem wszystkiego nagle nie da się naprawić. Ale nigdy nie jest za późno.

Taki jest człowiek.


http://www.nadnaturalne.czo.pl/topics3/2.htm
Avatar użytkownikaTorton Mężczyzna
Idąc do przodu...
 
Imię: Marcin
Posty: 25