- czyli MY. Przedstaw się, jeżeli jesteś nowym użytkownikiem. Nasze autobiografie, zainteresowania i wszystko inne.

Witam! :)

Post 15 lis 2008, 19:12

Na forum trafiłam przypadkiem, przetrząsając Wszechmogący Internet w poszukiwaniu wiadomości o reinkarnacji. Poczytałam Wasze wypociny i stwierdziłam, że z chęcią się do Was przyłączę (może sama "wypocę" coś ciekawego, kto wie :)).

Mam na imię Kasia, mam 20 lat. Pochodzę z Olsztyna, studiuję w Warszawie, na 2. roku psychologii o specjalności neurokognitywistyka (w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej).

Kiedyś byłam wierzącą katoliczką, ale dzięki własnym obserwacjom (głównie), rozmowom z pewnymi ludźmi, nauce, pewnym książkom - mój światopogląd legł w gruzach.
Nie jestem ateistką-materialistką, ale odrzucam możliwość istnienia osobowego Boga (tzn. Boga przypominającego i myślącego/zachowującego się jak homo sapiens). W moim krótkim życiu doświadczyłam wielu bardzo-dziwnych-rzeczy, włączając w to OoBE i LD, ale nie tylko. Dlatego - nie mogę porzucić wiary w istnienie czegoś metafizycznego. Może to i dobrze. :)

Interesuję się: psychologią, neuronaukami, religiami, filozofią, kocham podróże, dobrą literaturę i muzykę, smaczne jedzenie, ciekawe filmy, za drogie jak na moją kieszeń perfumy... ;) :)
Mam (a raczej - mam nadzieję, że mam) umysł otwarty i tolerancyjny, moim celem jest poznanie prawdy o świecie, a nie przekonanie jak największej rzeszy odbiorców do moich poglądów. Z natury jestem sceptyczna i nie trzymam się jakichś twierdzeń tylko dlatego, że jakiś "bardzo mądry i oświecony" człowiek je wyrzekł.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam opisem mojej skromnej osoby oraz że nigdy mi się nie zdarzy doprowadzić Was do ziewania moimi postami.

Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że będzie nam się dobrze ze sobą pisało.

- Kasia :)
dessdemoona Kobieta

Imię: Katarzyna
Droga życia: 1
Typ: 7w8 - "Realista"
Zodiak: Waga/Smok

Post 15 lis 2008, 23:15

Czesc ;)