Poza granicami - luźne dyskusje na wszystkie sprawy niezwiązane z Przebudzeniem.

Zespół/Kapela :]

Post 14 sty 2009, 11:27

Pomyślałam sobie, że nie zaszkodzi napisać, i mam ogromną nadzieję, że akurat komuś na tym forum spodoba się ów pomysł. Zresztą, po prostu coś mi mówi, że mam to tu zamieścić;]
Sprawa ma się następująco. Studiuję na pierwszym roku Akademii Muzycznej fortepian klasyczny, ale troszkę próbuję improwizacji jazzowej (od niedawna, więc nie mam wprawy jeszcze, ale spoko, widzę postępy :P). Chciałabym zebrać parę osób aby wspólnie muzykować. Moją szczególną pasją jest muzyka etniczna i ludowa oraz inspirowana nią (różne folkmetale, folk-krocki, elektrofolki itp.). Chciałabym wyjść od czegoś takiego i eksperymentować i tworzyć, sięgać do tego co stare i tego co nowe. Właściwie nie jest to forum ani trochę muzyczne, ale za to wydaje mi się, że łatwiej tutaj o podobnie myślących czy czujących ludzi. A to dość istotne dla mnie. Czasem piszę jakieś dziwne teksty, które potem wydają mi się nie moje:] ale mam problem z formą, bo przeważnie bywają za długie na piosenki, lub za mało rytmiczne. Jeśli znajdzie się ktoś zainteresowany to napiszcie na priva lub gadu (tylko rzadko bywam, ale przeczytam i odpowiem w wolnej chwili). Szczególnie mi zależy, żeby grać dla samej radości grania, poźniej dla ludzi, którym radość sprawiało by słuchanie. I tyle, nie mam żadnych zajawek na jakiekolwiek 'kariery' :>
Orientacyjnie mogłoby to być coś pod klimat:
-Kapeli Ze Wsi Warszawa, Orkiestry św. Mikołaja, Żywiołaka, Volkolaka, Silent Stream of Godless Elegy, Arkony, Drewa, Otyga, poezji śpiewanej... słucham jeszcze baaardzo sporo podejrzewam mniej jeszcze znanych zespołów, ale żadna z tych grup nie jest konkretnym wzorem. Raczej pasowałaby fuzja tego wszystkiego.