Witam!
Trochę późno, ale zawsze. Pamiętam jeszcze pierwsze wydania e-zinu. Czytałem z ciekawością. Co o mnie? iInteresuję się naprawdę masą rzeczy. W Krakowie studiuję geodezję, jednak znam się dość dobrze na żywieniu, ogólnie sprawach związanych ze zdrowiem. Lubię film przyrodnicze i naukowe. Piszę wiersze, lubię tańczyć i biegać, a moją pasją jest Parkour. Interesuję się również psychologią, filozofią i podświadomością. UFO, LD, wróżenie, prawda, magia, czwarta gęstość, wolność, Codex Allimentarius, Illuminati, religie, GMO i inne trucizny takie jak szczepionki, aspartam nie są mi obce. Kwiat życia, historia wszechświata, dzieci indygo, kosmologia, superfood, Conversational Hypnosis, NWO, 911 i inne spiski, świadomość, HAARP święta geometria, reinkarnacja, hipnoza, materiał Ra, prawo jedności, numerologia, kryształy, zmiany w DNA, 2012 rok, żniwo, dieta grupy krwi, uwolnienie się od płatnego niewolnictwa, wahadełko, czakry, runy, chiromancja, czas i przebudzenie ludzkości, to tylko część tematów, które zgłębiałem, bądź zgłębiam. Wszystko zaczęło się jakieś 9 lat temu, gdy przeczytałem książkę "Potęga Podświadomości", chociaż zawsze czułem się jakoś inny. Gdy byłem mały nie spałem nocami tylko myślałem. Wiele doświadczyłem i cieszę się, że stało się co się stało. Uważam się za Świetlnego Wędrowca i lubię pomagać ludziom. Możliwe, że któregoś dnia poproszę i was o pomoc, bo moje plany na przyszłość są dość radykalne.
Pozdrawiam