- czyli MY. Przedstaw się, jeżeli jesteś nowym użytkownikiem. Nasze autobiografie, zainteresowania i wszystko inne.

Kto porozmawia?

Post 16 mar 2012, 20:30

Cześć

Jestem Karolina i szukam osób do rozmów na niecodzienne tematy :) Pasjonuje się ezoteryką, rozwojem duchowym i chcę znaleźć osoby z podobnymi zainteresowaniami. Piszcie do mnie ;)
Karolina162492
 
Imię: Karolina
Posty: 2
Dołączył(a): 16 mar 2012, 20:17
Droga życia: 8
Zodiak: Ryby

Re: Kto porozmawia?

Post 17 mar 2012, 19:01

Witaj.
Podobne zainteresowania wykazuje większość użytkowników tego forum. Podziel się swymi przemyśleniami na jego łonie. Z pewnością wtedy ktoś Ci odpisze. :)
...all these words I don't just say...
Avatar użytkownikaleaozinho Mężczyzna
 
Posty: 892
Dołączył(a): 28 lip 2006, 15:37
Lokalizacja: Ciapuły Dolne
Droga życia: 1

Re: Kto porozmawia?

Post 17 mar 2012, 20:08

No cóż można powiedzieć że jestem początkującą jasnowidzką. Od zawsze widzę aury, w wieku 16 lat doświadczyłam silnego przepływu energetycznego (prawdopodobnie kundalini) i po ciężkich przeżyciach jestem dziś osobą którą jestem. Wierze, że Bóg przepływa przez każdego z nas i jesteśmy jego nieodłączną częścią, poniekąd nawet nim samym. Od zawsze fascynowały mnie aury, za niedługo część z was (z tego co czytam) zobaczy mnie na targach organizowanych w różnych miastach Polski o tematyce ezoterycznej. Bedziecie mieli też okazję poznać moje zdolności jasnowidzenia, również na forum. Nie widzę przyszłości, ale to co się dzieje tu i teraz, w chwili obecnej, tyle że na odległość :) Poszukuje ludzi podobnych do mnie, ale nie tylko. Jestem głęboko związana z różnymi formami medytacji, wizualizacyjnej, światła, ciszy, ale również wsłuchując się w różne dźwięki, np misy tybetańskie albo szamańskie bębny ;)
Karolina162492
 
Imię: Karolina
Posty: 2
Dołączył(a): 16 mar 2012, 20:17
Droga życia: 8
Zodiak: Ryby

Re: Kto porozmawia?

Post 18 mar 2012, 10:31

Witaj Karolinko:). Opowiedz o swoim widzeniu aury, dobrze?
Ayalen