Witam wszystkich...
Mam nadzieję, że fajnie mi się będzie pisało na tym forum, przejrzałam tematy, ale ostrzegam- piszę baaardzo rozwlekłe posty.
Ale do rzeczy.
Moję imię - Anneta, mam 21 lat, pochodzę z najstarszego ponoć miasta w Polsce, ale to mnie średnio obchodzi. Interesuje mnie natomiast wiele innych ciekawych rzeczy.Jestem studentką I roku studium teatralnego. Staram się od dłuższego czasu pracować nad swoim duchowym rozwojem. Mam bardzo otwarty umysł, czasem aż do granic przesady, jestem apolityczna i trochę aspołeczna- czasami wydaje mi się, że patrzę na świat z zupełnie innej perspektywy niż wszyscy...przyznam, dla mnie świat zdecydowanie nie kończy się na człowieku i jego własnej de...jest dla mnie zdecydowanie coś więcej w tym wszystkim.
Od dziecka interesują mnie takie zagadnienia jak zjawiska paranormalne, parapsychologia, UFO, reinkarnacja,spirytyzm, odmienne stany świadomości. Spirytyzmem zajmuję się od czasu, kiedy miałam jasne przekazy od bytów, które jestem w stanie wyczuć,porozumieć się z nimi, ostatnio próbuję pisma automatycznego.
Lubię filozofować i wyrabiać sobie własny pogląd na każdą sprawę. Poza tym czytuję Biblię, wierzę w Boga i zdecydowanie nie odnajduję go w Kościele.
Poza tym film, muzyka electro-rock, imprezy. Jak łatwo zamknąć swoje życie w pigułce, ale mam nadzieję, że tego nie zrobiłam i jeszcze wam dam się poznać z jakiś innych stron niż ta powyższa autoreklama.
Uśmiech dla wszystkich
Mam nadzieję, że fajnie mi się będzie pisało na tym forum, przejrzałam tematy, ale ostrzegam- piszę baaardzo rozwlekłe posty.