- czyli MY. Przedstaw się, jeżeli jesteś nowym użytkownikiem. Nasze autobiografie, zainteresowania i wszystko inne.

Witam serdecznie wszystkich :)

Post 02 gru 2009, 23:25

Witajcie,

Nazywam się Radek, mam 21 lat i jestem studentem.
Na forum trafiłem przypadkiem, trochę je poczytałem i naprawdę szczerze się cieszę, że odnalazłem to miejsce :)
Jeżeli chodzi o mój rozwój duchowy, to zaczął się dość specyficznie, a mianowicie od dzieciaka interesowałem się fikcją naukową, baśniami i tego typu rzeczami. Oczywiście w miarę upływu czasu doszły do tego zainteresowania UFO, tajemniczymi zjawiskami paranormalnymi, różnymi zwierzętami typu yeti etc.
Potem poszedłem do ogólniaka i poznałem moją polonistkę, zagorzałą fankę kultury wschodu.
Dzięki niej kupiłem książkę "Autobiografia Jogina", którą szczerze polecam każdemu, i od tego rozpocząłem swoją wędrówkę poprzez ten bardziej wg. przyjemny aspekt życia jakim jest rozwój duchowy. Powiem szczerze, że bardzo pociąga mnie ta sfera życia, niestety dotychczas nie miałem zbyt wielu okazji oraz porad, jak się zająć tym bardziej na poważnie. Mam nadzieję, że na tym forum znajdę odpowiedzi na większość pytań które mnie dręczą i porady, które pozwolą mi rozwijać się duchowo. Także witam jeszcze raz wszystkich gorąco :)
sauvox Mężczyzna
Chcę zrozumieć

Droga życia: 9
Typ: 4
Zodiak: Smok
Pytaj, a być może znajdziesz odpowiedzi ;) 90% sukcesu to właściwe zadanie pytania we właściwym momencie ;)
Witaj.
"Zgodnie z zasadami aerodynamiki trzmiel nie powinien latać,
ale trzmiel o tym nie wie, więc i tak lata."
"Cats are known to see within the dark. Yet, if you had sight like a cat, even for one day, would you really want to see what's in the dark?"
Poszukujący

Droga życia: 11
Zodiak: tygrys
Witaj!

Dobrze jest pytać. Jeszcze lepiej w milczeniu zaglądać do wnętrza - tam są wszystkie odpowiedzi.