Wszystko inne dotyczące ezoteryki i spraw poruszanych w Przebudzeniu.

Ważna, wyjątkowo inna wizja

Post 24 sty 2008, 16:36

Witam wszystkich, to mój pierwszy post, ale nie dlatego, że dopiero zagłębiam się w tematy poruszane na tym forum, tylko dlatego, że nigdy nie czułem potrzeby rozmawiania o tym na forum. A moje "parapsychologiczne" życie od paru lat idzie do przodu zaskakująco.

Już mnie korci, żeby przejść do sedna sprawy, ale myślę, że najpierw powinienem w skrócie się przedstawić i rzucić trochę światła na to co we mnie jest innego, a raczej związanego z tematem... Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA DŁUGIEGO POSTA, ALE JAK NIBY OPOWIEDZIEĆ KRÓTKO CAŁE ŻYCIE? :)

Mam na imię Kamil, 21 lat, studiuję dwa kierunki równolegle dziennie na SGGW i PWSZ, jestem agnostykiem, wierze w umysł ludzki jako klucz do pojęcia wszechświata i szczęscia.
Mam kochającą narzeczoną, nie czuje się samotny, ale codziennie czuje się inny (nawet nie chodzi o to, czy negatywnie czy pozytywnie) gdyż większość przyziemnych problemów jakie przeżywają ludzie na codzień, powierzchownych wartości itp... poprostu dla mnie jest dziwne, nieistotne... Dlatego czuję się nieraz jak ufoludek który przybył na ta planete i nie do końca kapuje o co tubylcom chodzi :-)
To tyle o mnie, a jeśli chodzi o moje zdolności...